torsdag 15 januari 2009

Aerosmith - Falling in love


Min torsdag ska spenderas hemma i soffan framför tvn. Just nu ser jag på Jay Leno show där Jeff Dunham var gäst och han tog med sig Walter och Achmed. Bättre komiker och buktalare får man allt ta och leta efter. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en komiker som åt honom. Jeff Dunham och Pablo Francisco är absolut bäst.

Idag så känner jag att jag mår bra trots att jag har ont i mina bihålor. Men det kommer gå över om några dagar och då är jag på topp åter igen. Då ska jag verkligen gå till skolan och sköta den. Det är så olägligt att jag ska bli sjuk nu precis när skolan har dragit igång igen. Jag har missat ensemblen tre gånger nu och det känns inte bra att svika min grupp. Men nästa vecka så är jag med igen och då blir det mer repa.

Jag saknar D idag och det dröjer nog ett tag innan jag får träffa honom ordentligt igen. Men det är bara jag biter ihop och längtar tills han kommer hit nästa gång eftersom jag är alldeles för pank för att kunna åka till honom. Det känns tråkigt att punga ut 56 kronor man ska åka dit varje gång men det är värt det för det mesta. Jag skulle nog kunna betala vad som helst nu för att få åka dit. Men han ska repa och jag är sjuk så det går inte ihop sig.

Jag hoppas att jag kan glida dit på lördag efter jag har varit hos mormor och morfar. Det märks nog hur det blir men det vore kul att åka dit. Men jag börjar vänja mig vid tanken att ibland måste jag sakna honom, jag kan inte träffa honom varje dag för då kommer vi helt klart tröttna på varandra och så vill jag inte ha det. Jag vill vara med honom länge utan bråk och skit. Så jag håller tummarna.

Inga kommentarer: