tisdag 6 januari 2009

Aerosmith - Jaded

Idag börjar skolan och jag är mer förväntansfull och glad än vad jag trodde att jag skulle vara. Det kanske är för att jag får träffa alla igen och att D är där. Eller så är det bara så att jag har saknat skolan och alla underbara människor som är där. Jag undrar då hur det blir under sommarlovet om man saknar alla redan nu, bara på jullovet? Det återstår att se!

Snart så ska jag få skjuts hem till Anna. Vi ska sällskapa tillsammans till skolan. Känner att jag behöver lite sällskap såhär på morgonkvisten. Jag går hellre med henne än åker buss helt själv. Efter skolan idag så ska jag, Tash, Oskar och Arvid spela in min låt tillsammans. Jag har skrivit texten och gjort melodin och de har gjort ackord utöver det. Det ska bli riktigt kul och se hur resultatet blir. Speciellt eftersom att Tash åker hem till Australien på fredag. Det känns tråkigt att hon lämnar oss men jag hoppas att vi träffar henne igen.

Nu ska jag be om att få skjuts av min pappa så att man kommer till skolan hyfsat idag utan stress. Jag ser fram emot en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: