måndag 5 januari 2009

Aerosmith - Dude looks like a lady


Det är måndag och jag mår suveränt bra! Solen skiner och idag så skall jag köpa alla bra saker som jag behöver till min lilla studio som jag ska ha här i mitt rum. Jag lär nog sitta hela kvällen och fixa med det där. Det ska bli skitroligt att komma igång på riktigt och verkligen skapa! Det blir dock svårt att lägga musik till min sång men det lär jag mig så småningom. Nu lär det gå bra jävla segt ett tag eftersom att min akustiska saknar två strängar. Oh well, om jag är riktigt snäll så kan nog Dennis hjälpa mig med det.

Jag sitter just nu och lyssnar på Aerosmith som verkligen har fallit mig i smaken. Lyssnade på dem för några år sedan men nu har jag kommit tillbaka till rockgenren. Fan vad härligt det känns att inte lyssna på R&B som jag har gjort i bra många år. Nu har jag funnit mitt rätta element som är rock i all ära! Hallelujah för det.

Snart så är det dags att hoppa in i duschen och fräscha till sig. Man vill ju inte möta en ny och underbar dag med att se ut som en fullkomligt hemlös slusk. Nej, tacka vet jag för dusch!

Inga kommentarer: