onsdag 7 januari 2009

Aerosmith - My fist your face

Den här dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev ingen inspelning och det kändes sjukt tråkigt. Men det är lite ogenomtänkt det hela, killarna kunde inte ackorden eller melodin eftersom att vi inte haft någon som helst tid till att träna på den. Så vi bestämde oss för att spela in den på distans sedan eftersom att Tash åker tillbaka till Australien.

Under tiden som jag satt på engelskan och vi gick igenom vårat grammatikprov så mådde jag så fruktansvärt dåligt och kunde knappt sitta normalt. Så jag gick ner, tog mina saker och gick ut med Dennis en stund för att prata. Då kändes det bättre men jag är så fruktansvärt orolig. Jag hoppas verkligen att det inte är någonting så att jag kan leva normalt igen utan att behöva oroa mig så himla mycket som jag alltid gör! Suck.

Det kändes tråkigt att inte göra någonting speciellt i skolan idag. Det var bara så fruktansvärt tråkiga lektioner och jag ville bara springa och gömma mig. Jag fick ju visserligen träffa D lite då och då. Men det kändes inte som att det var tillräckligt. Det kanske beror på att jag var där nästan hela jullovet. Så tomt det är nu! Herregud. Killen behöver ju lite andrum, gosh! Att jag inte fattar det.

Efter skolan imorgon så ska jag med D hem till Högsjö. Jag trivs väldigt bra där och varje gång jag åker dit så vill jag bara inte åka hem igen. Tyvärr så är det skola på fredag och jag är så illa tvungen att åka hem till stan igen. Nu när det är halvkaos i mitt huvud så är det skönt att komma dit. Hans familj är så jävla skön och schysst. Hans morsa ville till och med tvätta mina kläder och det tyckte jag var himla gulligt. Och vi ska inte ens börja snacka om hans sköna lillasyster som är tre år yngre än mig men har lika mycket i huvudet för det. En rökpolare som man alltid kan räkna med.

Nu är det dags för att föna håret och sedan hoppa i bingen. Imorgon så ska jag vara pigg och glad, inga sura miner här inte. Jag får träffa mina bästa vänner och pojkvän. Jag gillar livet!

Inga kommentarer: