tisdag 13 januari 2009

Autograph - Turn up the radio

Jag är mätt. Jag har tryckt i mig en god kycklingsallad trots att jag egentligen inte är speciellt hungrig. Det är det första nyttiga jag har ätit på cirka tre veckor. Vad är det med mig numera egentligen? Jag får skylla på att jag har en pojkvän som gillar pizza. Man ska inte vara så jävla petig med vad man äter. Det är skitsamma. Sålänge man mår bra och det inte går överstyr och väger 800 kg efter ett tag.

Igår så kom D till mig. Vi satte oss på Mcdonalds och jag åt nuggets. Gott var det verkligen! Sedan kom far och hämtade oss och vi satte på en bra film. Fråga mig inte vad den hette för jag minns inte ens vad vi såg på. Jag gjorde annat under tiden som gynnade mig mer. Vi gick ut på balkongen med jämna mellanrum och tog lite luft eftersom att mitt rum är otroligt kvavt trots att jag hade båda mina fönster öppna. Vi slog på ännu en film som heter Boogeyman 3. Den var faktiskt skitbra trots att jag inte gillade de tidigare filmerna. Klockan blev ungefär fyra på natten innan jag somnade och D sov inte överhuvudtaget. När klockan ringde vid tjugo över sex på morgonen så låg han där och var fullkomligt vaken och jag ville bara dö. Men jag gick iallafall upp och gjorde mig iordning. Först på agendan stod datorkunskap. Vi fick börja i powerpoint och det tyckte jag sjukt mycket om. Efter datorkunsksapen så vandrade jag runt i estetkorridoren. När jag gick till naturkunskapen så slogs jag av ett otroligt jobbigt illamående. Så jag sa till Annika och gick därifrån. D stod i korridoren och väntade på mig. Vi bestämde oss för att ta bussen ner till stan och sedan vidare till Högsjö.

Väl framme i Högsjö så beställde vi pizza till lunch. När den väl var uppäten så somnade jag i soffan och Dennis tvingade mig att följa med honom till sängen så vi kunde sova där istället. Vi sov till ungefär klockan sex och vid tjugo i åtta så var det dags för mig att åka hem. Varje gång jag lämnar det där stället så gör det riktigt ont i mig. Jag vill spendera all min tid där fast det i nuläget ser ganska omöjligt ut. Om vi umgås för mycket så kommer vi inom kort tröttna på varandra. Jag vill vara med honom länge utan avbrott och intriger. Han betyder mycket för mig i nuläget. Han har varit ett otroligt stort stöd för mig nu på sista tiden fast han bara hade kunnat lämna mig där. Men han stannade kvar och det är jag glad för!

Tack för att du finns, D.
Du betyder massa.

Inga kommentarer: