söndag 11 januari 2009

Mötley Crüe - Kickstart my heart


Det blir en ensam kväll med mig själv. D skulle repa ikväll och det är lika bra eftersom att jag är så fruktansvärt trött så jag hade nog iallafall inte varit så speciellt social. Istället så ska jag äta choklad och kolla på några filmer som jag håller på och fixar nu. Det blir godingar som Runaway Bride och 10 items or less. Det ska visserligen bli skönt att spendera kvällen själv utan en ironisk D bredvid mig men jag måste säga att jag saknar honom en gnutta. Men morgondagen är snart här och då ses vi igen. Det är en fördel med skolan. Jag får träffa mina favoritpersoner i hela världen.

Under den senaste månaden så har min musikstil förändrats drastiskt. Jag har gått från hiphop och R&B till lite glam och rock. Härligt är det verkligen eftersom att jag lyssnade på R&B i alldeles för många år. Nu känns det verkligen som jag har hittat rätt musik för mig. Jag antar att jag får tacka D för det. Han var min inspiration och jag vill ju vara precis lika tuff och ball som honom. Jag menar, vem vill inte det? Jag ska bli precis som Dennis när jag växer upp. Jag ska också bli lönnfet och nonchalant. Jag antar att jag är på god väg eftersom att jag inte har ätit någonting nyttigt på flera veckor. Jag har knappt ätit ett salladsblad. Hujedamig! Det kanske är dags att börja träna och äta nyttigare? Eller så unnar jag mig istället lite gott käk. Jag orkar inte vara fixerad vid min vikt eller mitt yttre. Det har jag för mycket självförtroende för, åtminstone tillräckligt.

Inga kommentarer: