lördag 10 januari 2009

Bon Jovi - You give love a bad name

Klockan är kvart i två och jag vaknade nyss av att jag fick ett sms av min bror. Det var tänkt att han skulle komma hit idag och hjälpa mig med Cubase och ljudkortet fast det passade inte riktigt idag så vi bytte dag så han kommer imorgon istället. Fast det rör till det en del. Då får inte jag träffa D förren på måndag och jag blir helt galen när jag är ifrån honom. Jag hoppas verkligen att han kanske kan komma hit istället för att jag åker till honom. Då har vi iallafall möjlighet att träffas.

Ja livet har sina små vägar och vis på att göra det knas helt enkelt. Men det är jättebra att brorsan kommer hit så att jag får rätsida på det där ljudkortet någon gång. Det vill inte riktigt fungera så som jag vill och om jag bara petar på det så går det i stort sett sönder. Så jag låter någon som kan det få pilla med det.

Snart är det ännu en skolvecka och jag ser faktiskt inte fram emot den. Det enda positiva med skolan just nu är att jag får tid till att umgås med mina vänner samt träffa min pojkvän lite då och då. Annars så känner jag inte att jag riktigt orkar med det och jag vill bara sova hela mornarna. Men nu ska jag faktiskt vänta dygnet tillrätta och lägga mig i tid och gå upp så tidigt så att jag hinner göra allt jag ska på mornarna.

Jag saknar dig, D

Inga kommentarer: