tisdag 6 januari 2009

Aerosmith - Angel

Den här dagen börjar inte alltför bra. Klockan är tjugo i två på dagen och jag är jättetrött. Jag skulle behöva sova i minst fem timmar till för att jag ska vara alert. Sorgligt nog så kan jag inte gå och lägga mig igen. Jag måste verkligen hålla mig vaken! Tjugo i sex idag så kommer D in till stan för att umgås med mig. Då ska jag möta honom nere vid resecentrum. Jag är väldigt upprymd och glad över att han kommer till mig. Det brukar vara tvärtom. Nåja, lite variation är ju inte fel.

Snart så ska jag äta lunch med familjen och sedan slänga mig in i duschen så att man luktar gott och är snygg när man ska möta sin karl. D hatar när jag kallar honom en karl, så jag får väl kalla honom kille bara då. Så jag formulerar om min mening; lukta gott, se snygg ut inför sin kille. Blev det bättre? Ja, jag trodde väl det.

Jag kom på att jag måste städa också. Jävla skit, jag som tänkte att jag skulle slippa det på ett bra tag. Men det ser inte snyggt ut på mitt rum just nu och jag vill inte att det ska se hemskt ut när D kommer hit. Inte för att hans källare är världens mest städade.. Men ni förstår..

Jag köpte ljudkort igår så att jag kan börja spela in. Jag satt och knåpade med det och Cubase hela dagen och framåt kvällen igår och det gick inte som jag hade tänkt mig. Min bror ska nog komma hit framåt helgen och hjälpa till med det. För sådant kan jag verkligen inte pilla med själv. Då går någonting sönder, det är jag helt övertygad om.

Inga kommentarer: