tisdag 20 januari 2009

Mötley Crüe - Generation swine

Hmpf! Det är så typiskt att jag ska vara en sådan jobbig liten person. Jag ringde D förut och han tröck av så det skulle bli upptaget. Ja, men han sitter nog kanske fortfarande på lektion. Så jag väntade ett tag tills jag ringde igen. Samma sak igen. Suck. Varför kan han bara inte svara? Så jag fortsatte att ringa säkert 15 gånger till och han gör samma sak igen. Varför kan inte jag bara fatta att han inte vill prata just då? Jag ringde igen och den här gången svarade han faktiskt. Jag möttes av en mörk och ganska bitter röst som inte lät glad alls! Jag bad om ursäkt för mitt dåliga beteende och han förlät mig som tur var. Han behöver ju sitt utrymme och jag med. Jag kan inte ringa tjugo gånger och förvänta mig att ha en glad pojkvän på andra sidan luren. Det går ju bara inte. Men förlåt för det, baby.

Inga kommentarer: