onsdag 21 januari 2009

Mötley Crüe - All in the name of..

Jag är trött och halvt nyvaken. Jag gick upp för ungefär en timma sedan och jag vill bara slänga mig i sängen och sova igen. Men jag tänker vara vaken och faktiskt göra någon nytta istället för att sova. Jag sov i cirka åtta timmar inatt så jag klarar mig tills jag går och lägger mig ikväll igen. Jag sitter här med ett glas oboy som jag egentligen inte borde dricka. Det blev vanlig mjölk den här gången, och jag mår alltid illa efter jag har druckit vanlig mjölk. Så de senaste månaderna har jag kört med laktosfri och börjat må mycket bättre. Men det fanns ingen laktosfri hemma så jag var tvungen att fuska lite med vanlig mjölk, men jag vet att jag kommer få sota för det om några timmar. Nåväl, oboy är gott och dämed värt det. D kommer möjligtvis hit i några timmar eftersom jag mår dåligt så ska han ta hand om mig, har jag bestämt. Jag har inte träffat honom sedan måndags och jag börjar faktiskt sakna honom jättemycket. Om inte annat så får jag träffa honom imorgon.

Inga kommentarer: