onsdag 14 januari 2009

Mötley Crüe - 'Til death do us part

När jag vaknade för en liten stund sedan så mådde jag så dåligt. Jag försökte att hämta andan och andas normalt men det gick verkligen inte. En sådan hemsk dröm har jag inte haft på väldigt länge och jag sitter fortfarande och skakar. Jag drömde att jag var tillsammans med mitt ex och jag berättade för honom att jag hade en ny kärlek (som i drömmen såklart var Dennis) och han blev fullkomligt galen. Han letade upp D och misshandlade honom så hårt så att han dog. Jag satt på marken och höll honom i min famn och verkligen bad för att han skulle överleva. Hans ansikte var svullet och blodigt och hans revben var helt av. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag kunde inte göra annat än att hålla om honom och hoppas att han skulle bli bra. Han hostade blod och försökte att andas men det gick inte.

Där tog drömmen slut och jag försöker fortfarande intala mig själv att det inte är på riktigt. Jag ringde honom precis och jag vet ju att han mår bra. Men jag ser honom framför mig nu, misshandlad och förstörd. Min baby ska aldrig råka ut för det. Det ska jag se till.

Inga kommentarer: