torsdag 29 januari 2009

Keane - Spiraling

Äntligen så börjar jag bli frisk! Vad glad jag är. Jag är visserligen fortfarande lite snorig och har en del hosta kvar men det kommer ge med sig så småningom. Idag spenderar jag bara min dag hemma och vilar upp mig för morgondagen. Då ska jag förhoppningsvis till skolan och sedan umgås med D efter det. Det känns lite surt att jag har missat skolan hela denna vecka men jag har inte mått bra för fem öre och vad ska man göra åt saken? Att knäppa med fingrarna och sedan förvänta sig att bli frisk är inte direkt troligt.

Jag är hungrig och trött. Jag har ingen lust eller ork till att laga mat så jag väntar tills morsan har kommit hem från frissan. Jag hoppas att hon har fixat en bra klipptid till mig också. Jag behöver klippa upp det lite och ta bort de fnasiga topparna.

Dags att fortsätta se på tv.
sixer

Inga kommentarer: