fredag 9 januari 2009

Mötley Crüe - Smoke the sky

Sitter här och är färdigfixad och dricker Burn energidryck. Jag väntar på att Arvid och Oskar ska komma hit så att festen kan börja någon gång. Efter det så kommer nog Anna och resten av gänget. Det ska bli så jävla roligt ikväll och denna gång kommer D förbi också. Han svek på nyår genom att fastna någonstans medans jag satt och väntade på honom. Men jag hade skitroligt på nyår iallafall! Jag hoppas att denna kväll toppar det med hästlängder. Men hur det än blir så kommer jag inte ångra att jag bjuder över folk. Det kommer definitivt inte spåra ur då jag har strikta regler om att ingen får dricka sig redlös så att den personen däckar. Det hände på nyår och jag vill inte att det ska hända igen. Istället kan man ha måttligt med alkohol i kroppen men samtidigt ha roligt för det utan att ligga på ett golv och typ spy. Nej hujjedamig.

Inga kommentarer: