fredag 16 januari 2009

Mötley Crüe - Piece of your action

Här sitter jag och lökar. Min fredag är helt händelselös och det suger hårt. Ikväll så ska jag inte ut och festa. Istället ska jag sitta hemma och käka pizza samt en massa godis. Jag har inte köpt sådär sjukt mycket godis på jättelänge! Säkert flera månader sedan. När morsan och farsan väl betalar så kan man ju slänga i en godispåse på ett kilo ner i vagnen utan att det gör alltför mycket. Jag ska nog se Let's dance eftersom att det är det man ser på här i detta hus på fredagskvällar. Jag hoppas att resten av min helg inte blir sådär tråkig som min fredag kommer bli. Jag kan visserligen gå ut om det är så men jag känner inte att jag orkar med det. Jag har lusten men inte orken.

Skolan idag var mycket bra trots att jag blev mosad av två grabbar och mobbad av min pojkvän som ständigt skulle slå mig. (Okej, jag slog först men det betyder inte att han får slå mig tillbaka!) Det var skönt att få träffa mitt puckodum igen. Jag har saknat honom trots att han inte är något speciellt egentligen.. Jag tycker egentligen att han är världens bästa kille och han gör mig alltid glad, men det vill jag inte nämna. Alltid när jag skriver ett inlägg så läser jag igenom det innan jag publicerar det och jag ser alltid att jag skriver så smörigt! "D är underbar, han gör mig glad, jag saknar honom, blablabla!" Jag måste börja skriva om andra saker än bara honom. I slutändan så blir det nog bara jobbigt att läsa alla inlägg som handlar om honom. Hur mycket jag än tycker om honom så får jag inte haka upp mig på honom.

Inga kommentarer: