tisdag 3 februari 2009

Volbeat - Maybellene I hofteholder

Tröjan jag köpte, fin va?
Tyckte den var skitball.

Nu är jag hemkommen från Lager 157. Eller, det var bra många timmar sedan jag kom hem men jag har bara inte orkat skriva. Såg på filmen Calendar girls för ett litet tag sedan, en ganska roande film faktiskt. Men nu är det musik som gäller; Sister sin och Judas priest.

Jag fick med mig lite grejer hem från Lager. Bland annat t-shirten som ni kan se ovan med Stålmannen på. Den är inte till mig utan den köpte jag till D. Med tanke på hur mycket han har stöttat mig och funnits där för mig så ville jag köpa något till honom för att visa hur tacksam jag är. Ibland räcker det bara inte med kärlek, utan man får lägga till det där lilla extra. Utöver t-shirten så fick jag även med mig två linnen och en oversized tröja med tryck på samt ett par svarta diamantörhängen. Hela kalaset gick på 254 kr och det mådde min plånbok bra av. Inget går upp emot lite härlig shopping i vinterkylan.

Nu är klockan lite över halv tio på kvällen. Jag skulle må bra av en värmande dusch och sedan lägga sig i sängen och sova tills klockan ringer imorgonbitti. Fyfan för alarmklockor.

sixer

Inga kommentarer: