tisdag 10 februari 2009

Ratt - Slip of the lip


Jag gör absolut ingenting annat förutom att lyssna på musik. Jag har precis kollat klart på film men den var bara lång. Den stimulerade eller underhöll inte mig tillräckligt. Jag funderar på att gå ut en liten stund och andas in lite härlig vinterluft. Vi har för tillfället inget värme i vårat hus vilket leder till att vi inte har något varmvatten och kan alltså inte duscha. Fyfan för det säger jag bara! Men jag har ett el-element står på mitt rum just nu iallafall så att jag har lite värme. Skulle vara tråkigt om jag vaknade upp imorgonbitti avliden av kylan.. Öhm!

Min dag har varit fruktansvärt tråkig och jag har inte gjort någonting egentligen. Jag har bara suttit och suktat och längtat efter att någonting ska hända. Fast det hände dock ingenting, tråkigt nog. Och det kommer det nog inte göra ikväll heller. Jag kommer nog bara sitta och dö. Mitt skrivande just nu känns onödigt men jag skriver iallafall. Hmpf.

Inga kommentarer: