torsdag 26 februari 2009

Mötley Crüe - Bittersuite

Jag har "genomlidit" en hyfsat bra dag i skolan idag. Först så var det svenska som gällde och jag höll på att dö. Ordval och meningsbyggnad intresserar inte mig så värst mycket måste jag säga. Så jag höll koll på klockan som Oskar hade runt sin handled och önskade att tiden skulle gå lite snabbare. Efter svenskan blev det en snabb rast och sedan var det dags för musikproduktion där vi hade en ensemblelektion istället. Vi har en konsert på tisdag 18.30 som vi måste öva inför. Vi har dock inte fått reda på vilken låt vi ska köra ännu. Jag hoppas att det blir Fun fun fun med Beach boys. Den är så otroligt skön och idag så satte vi den verkligen. Jag ber till gud att det blir den!

Snart så ska jag bege mig ner till köket och baka en kladdkaka. Ikväll så kommer Arvid och Oskar hit! Vi ska ha en mysig filmkväll med kladdkaka såklart. Jag funderar på att baka muffins när jag ändå är igång, eller till och med kladdkake-muffins? Det bara vattnas i munnen på mig! Jag får se till att jag håller detta blogginlägg hyfsat kort så att jag hinner hugga in på kladdkakan när jag väl har gjort den och den är alldeles varm och god.

När jag hade pratat med D i telefon igårkväll så hann jag inte säga att jag älskar honom. Så jag ringde i flera timmar men han låg ju såklart och sov så han svarade inte. Det värsta var att jag inte kunde sova och verkligen ville prata med honom. Men jag fick tag på honom imorse och då sa jag att jag älskar honom. Han sa samma sak till mig och min dag hade absolut inte kunnat börja bättre än så. Då fick jag helt plötsligt motivation och ork att gå till skolan trots att han inte skulle komma dit. Jag har verkligen världens bästa pojkvän! Ingen eller inget kan slå honom. Dessutom är han bäst och snällast i världen.

Inga kommentarer: