fredag 20 februari 2009

Paramore - Crush crush crush

Det är fredag idag och jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. Tvillingarna Andersson fyller tjugo idag och jag vill väldigt gärna åka och gratta dem men jag känner mig väldigt hängig och jag orkar inte det idag. Jag vill bara vara hemma och dona med allt här. Mitt rum är i stort behov utav lite städning. Jag städade ur garderoben och rensade ur lite kläder igår så garderoben är snygg ett tag framöver. Jag ska leta fram något snyggt tyg som jag kan ha istället för garderobsdörr. Den är bara ivägen eftersom att jag har en spegel precis vid garderoben och har jag dörren öppen så täcker den spegeln. Så jag ska försöka komma på någon riktigt smart lösning så att jag blir av med dörren. Ett skynke med tyg är ju inte så pjåkigt!

Jag sitter och håller tummarna för att morgondagen blir så som jag vill. Förhoppningsvis så kommer D hit om han mår tillräckligt bra och blir kvitt febern samt hostan som har härjat sedan i lördags. Jag vill verkligen att han ska bli frisk så att han kan göra mig sällskap här hemma. Han är min guldklimp och lyckas alltid göra mig glad. Jag har umgåtts med honom nästan hela lovet men jag kan ändå inte låta bli att sakna honom! Visst skulle vi behöva lite tid ifrån varandra så att vi inte tröttnar i sådant tidigt skede men jag säger emot mig själv konstant. När jag har bestämt mig för att jag ska revoltera och INTE träffa honom så är jag ändå där, hemma hos honom, några timmar efter mitt beslut om att sakna honom istället för att träffa honom. Jag är bra jävla underlig ibland.

Inga kommentarer: