måndag 2 februari 2009

Nickelback - Next go round

Musik är det som gäller för mig just nu. Jag har ingenting speciellt att göra. Jag kanske borde läsa lite i boken som vi håller på med i svenskan men just nu orkar jag inte. Kanske innan jag går och lägger mig och vill varva ner en gnutta. Såg på filmen "Benjamin Buttons otroliga liv" för ett litet tag sedan. Den var nästan tre timmar lång men värd varenda sekund och minut. Jag rekommenderar verkligen den. Den är en aning tårdrypande men alldeles underbar.

Imorgon så kanske jag åker till Lager 157 med storasyster och mamma. Dags att ge sig på lite budgetshopping nu när man ändå har lite pengar i plånboken. Jag behöver köpa nya linnen och tröjor. Jag ska ta ut lite pengar från mitt sparkonto imorgon så att jag kan investera lite nya kläder och bjuda D på lite käk på onsdag. Han har gjort så pass mycket för mig så jag känner att jag vill återgälda honom på något vis.

sixer

Inga kommentarer: