torsdag 12 februari 2009

Nickelback - Rockstar

Hujedamig i havet vad jag är trött! Varit på alla lektioner i skolan idag och jag känner mig faktiskt ganska stolt. Jag har nog kommit ur den skolkfas jag precis gått igenom. Det hurrar jag för! Jag tycker att skolan är rolig när man får träffa alla underbara människor, vilket är den största anledningen till att jag överhuvudtaget går dit. Att jag pluggar på det är bara ett plus.

Jag har varit hyperaktiv hela dagen idag vilket kan leda till att jag blev trött som en gnu så fort jag satte foten innanför dörren här hemma. Resten av dagen ska jag bara sova och gotta mig framför tvn. Jag tänker unna mig själv lite vila nu när jag har kämpat så hårt i skolan idag. Vi hade t.ex över två timmars lång ensemble idag och visst gick det bra, men till slut var jag döv och bara allmänt trött. Ont i huvudet hade jag också. Men sedan fick jag i mig lite pannkakor och då vart jag hyperaktiv igen. Suck, min kropp är underlig och spelar spel med mig.

Inga kommentarer: