tisdag 3 februari 2009

Pink - Glitter in the air

Bestämde mig för att ta på mig glasögonen nu efter skolan. Brukar dock inte använda dem utanför mitt hem men det underlättar för min syn. Jag skulle nog bli mobbad om jag använde dem i skolan.

Hemkommen från en skoldag som föll mig i smaken. Jag är pigg och glad, det har varit en sjukt bra dag idag helt enkelt. Jag fick träffa mina tjejer, baby samt resten av mina vänner i klassen. Att få gå genom en korridor där alla känner alla är en grymt bra grej. Varannan sekund så hälsar man på en ny person och småpratar. Cirka en sekund efter det hittar man ännu en person som man tycker om och småpratar med den individen också. Det är nog inte alla linjer som har det just så, men vi på estet är så sammansvetsade och det gillar jag.

Snart är det dags att käka makaronilåda och sedan hämta upp syrran för att sedan åka mot Hälleforsnäs då vi ska till Lager 157 och shoppa lite smått. Dit kan man åka även fast man inte har plånboken full med tusenlappar för där kostar det mesta mellan 25 kr upp mot tusenlappen beroende på vilket plagg man vill ha med sig hem. Nu har jag en del pengar i min söta lackplånbok, men allt ska inte spenderas idag. I helgen ska jag säkerligen festa tillsammans med baby samt några vänner möjligtvis. Jag håller tummarna!

Inga kommentarer: