torsdag 12 februari 2009

Ratt - Givin' yourself away

Den här tjejen har jag känt sedan jag var tolvare. Jag är glad att hon finns för hon har verkligen underlättat för mig. Henne har jag pratat med när jag har mått dåligt och hon förstår mig verkligen. Vi har haft många bra år tillsammans men har dock träffats alldeles för lite och det ångrar jag. Jag ångrar att jag inte tog kontakt med henne oftare. Jag ångrar att jag inte riktigt fanns där när hon inte mådde som bäst. Men nu finns jag här och jag kommer aldrig försvinna ifrån henne. Jag vet att hon alltid kommer finnas här för mig också. Hon är en underbar person med en riktigt fin själ. Det finns inte en gnutta ondhet i den tjejen. Hon vet allt om mig och ingenting är osagt. Hon är min eviga pusspolare! Utan tvekan en utav världens bästa personer. Jag älskar henne!

Jag ska till Josefin imorgon och umgås med henne i Vingåker. Det ska bli sjukt mysigt eftersom jag verkligen saknar henne. Vi sågs på min fest hemma hos mig för någon månad sedan men hon försvann lika snabbt som hon kom. Men nu ska jag alltså åka hem till henne på övernattning. Då ska vi ta en massa bilder och bara snacka skit. Hon gör mig verkligen lycklig. Hon är egentligen en riktig idiot eftersom att hon alltid retar mig, men jag kan inte låta bli att tycka om henne iallafall. You're my only one.

När jag väl har sovit hos Josefin en natt så ska jag åka direkt till Högsjö från Vingåker. Det blir skönt att inte åka en hel timma den här gången, tacka gud för det. Nu blir det högst en kvart och jag kan definitvt pusta ut. Man blir så jävlarns rastlös när man sitter på en buss i en timma. Om det är byte på bussen så får man stå och frysa i Vingåker om man åker från Katrineholm. Men det slipper jag. Skönt som bara den.

Inga kommentarer: