lördag 21 februari 2009

Duffy - Rain on your parade

Klockan är kvart över två på natten och jag har inte ett skit att göra helt ärligt. Jag väntar på att D ska ringa. Han är på fest för tillfället och jag kan inte sova om jag inte får höra hans röst just nu. Fast jag är svintrött och mina ögon skenar iväg så ska jag hålla mig uppe så länge det går. Jag har visserligen tre härliga grabbar att prata med så jag klarar mig tills jag ramlar av stolen och somnar. Vad skönt det skulle vara att bara ligga och sova som ett litet barn nu, utan några som helst problem eller bekymmer att tänka på.

Imorgon vid den här tiden så ligger jag, dreglandes, och sover tillsammans med D på hans underbart sköna madrass. Det är väldigt lockande vid det här laget och jag hatar att vara själv om nätterna då jag sitter uppe och gör ingenting. Lite sällskap nu skulle absolut inte skada. Jag älskar att ha någon vid min sida, speciellt om det är D för han smeker alltid min arm, rygg och mage. Det älskar jag! Men imorgon så får jag ju träffa honom. Underbart.

Inga kommentarer: