fredag 6 februari 2009

Beastie boys - Fight for your right


Jag har världens fetaste och jobbigaste huvudvärk. Helt ärligt så vill jag bara gå och lägga mig, jag är supertrött! Men det är ju fredag och det innebär godis och pizza så jag ska hålla mig vaken tills dess. Jag vill väldigt gärna åka till Högsjö och umgås med D men det får vänta några dagar. Jag var där från onsdag till torsdag, jag vill inte tränga mig på på något vis.

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir som jag vill; att jag åker till Högsjö och sedan lite småparty. Att få träffa baby kan göra mig glad en vecka framöver, men det är inte bara det. Jag vill hitta på något. Som förra helgen då vi åkte till Vingåker och Österåker. Det var en riktigt jävla rolig helg. Så vill jag ha det denna helg också. Jag skulle ha hittat på något med mina pojkar ikväll men huvudvärken tar över hela mig och jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Men som tur är så har jag mina glasögon som underlättar för mig att se.

Snart så ska jag iväg med familjen och köpa lite smått och gott inför kvällen. Jag ska bunkra upp med godis och annat sött. Fast det söta som jag verkligen vill ha här sitter i Högsjö och lökar framför en film eller någonting liknande. Vad jag saknar honom trots att jag träffade honom idag..

Inga kommentarer: