fredag 20 februari 2009

Paramore - That's what you get


Jag har tråkigt som bara fan men ska snart börja med skynket som jag ska sätta för garderoben och ta bort dörren. Det kommer nog bli snyggt, när jag väl tar tummen ur arslet och sätter mig framför symaskinen. Jag måste säga att jag är lite halvt avtänd på att sitta och sy nu men jag vill verkligen få det gjort så jag antar att jag måste sätta igång med det strax. Jag funderar även på att göra om min blogg, den ser ju så jävla tråkig ut och jag har haft det såhär ett bra tag nu. Ännu en grej jag måste sysselsätta mig med. Jag ska alltså stanna hemma ikväll och det gör inte mig speciellt mycket. Jag har ju varit hos baby i en vecka så det är skönt att vara hemma och umgås med familjen. Det är sällan jag är hemma och när jag väl är det så får jag se till att vara snäll. Idag har jag bara varit grinig men jag ska se till att ändra på det! Egentligen har jag inte ett skit att skriva här eftersom att jag skriver ner allt i min privata dagbok och då är det snålt med ämnen att skriva om här. Nåväl. Jag kan skriva när jag får en snilleblixt som heter duga.

Inga kommentarer: