torsdag 5 februari 2009

Sister sin - One out of ten


Vilket härligt dygn jag har haft! Vid klockan fem igår eftermiddag så mötte jag Martin och D nere på stan. Vi strosade runt en stund och sedan mötte vi storasyster i en skoaffär. Medans hon prövade skor så satt D och slog mig med ett skohorn. Jag kan säga att det gjorde ont, satan också. Vi lämnade storasyster nere på stan och tog bussen hem till mig. Slog på någon värdelös film och myste. Framåt åtta åkte vi ner på stan igen och käkade på donken, sedan tog vi bussen hem till D 20.55! Lagom framme i Högsjö så kollade vi på ännu mer film och myste ännu mer. Jag somnade vid halv två någon gång och D låg och puttade på mig ett bra tag. Förde konversationer med en skitpigg tjej som har ett ord just då; Mm. Efter att ha legat och puttat på mig och pratat i en hel evighet så somnade han till slut också.

Vi vaknade imorse vid klockan sex men somnade om lika snabbt. Vi vaknade vid ett igen och det resulterade i att vi inte åkte till skolan. D kände sig krasslig och jag var bara allmänt skittrött. D gjorde frukost och vi satte på en värdelös film. Till slut var det dags för mig att åka hem. Han följde mig till bussen och vi sa hejdå.

Det suger att säga hejdå till D eftersom att jag börjar sakna fanskapet samma sekund som jag sätter mig på bussen. Trots att vi bara slåss och jävlas när vi umgås så kan jag inte låta bli att sakna att få en muskeldödare på armen. Visst är det sjukt, att man kan sakna någon en halv minut efter att man har skiljts åt? Ibland suger det och ibland är det en härlig känsla. Idag var det det förstnämnda.

sixer

Inga kommentarer: