söndag 1 februari 2009

Pink - Mean

It reminds me when you'd undress me with your eyes.

Att komma hem till sitt eget är en härlig känsla, att veta här är jag trygg och här hör jag hemma. Sedan jag började umgås med D så har jag fått en sådan dubbel känsla. Varje gång jag går innanför dörren i Strand's bygd så känner jag mig trygg, att veta att jag kan rymma dit när jag känner att jag inte orkar eller vill vara hemma. Jag har inte fått en sådan känsla tidigare, att jag skulle kunna känna mig riktigt trygg på mer än en plats. Men att de verkligen välkomnar mig och får mig att känna mig säker gör mig glad. Om jag hoppar över frukosten en morgon så får jag onda ögat och de praktiskt taget trycker i mig mat. Att bli tvångsmatad är väl ingen höjdare men att de bryr sig om att jag äter och att jag inte blir för mager är ju suveränt. Jag hoppas verkligen att jag är där länge till. Min andra fristad.

sixer

Inga kommentarer: