söndag 31 januari 2010

Tråksöndag.

Gjorde en fin liten illustration i Picnik nyss. Insåg precis att den blev väldigt ful om man ser noga på den. Haha, oh well! Imorgon så får jag ta ut med mina pengar och jag är så förbaskat förväntansfull. Inte nog för att det ger mer frihet och jag kan hitta på mer saker utan att pengar ska behöva begränsa mig. Vill jag ta en tripp till Eskilstuna så gör jag det. Vill jag gå och se en film fast biljetten är dyr så gör jag det. Inte nog med att jag får pengarna imorgon, Dennis kommer även hem också! Nu är han iväg och minglar tillsammans med andra band, manager och annat musikfolk på nåt ställe i Stockholm. Jag önskar att jag kunde vara med och stötta honom men han fixar det säkert galant. Men vore jag honom så skulle jag förmodligen vara jättenervös. Men det är ju bara jag.

Denna söndagskväll blir precis likadan som alla andra kvällar: jag ska sitta med näven nergrävd i godispåsen, colaglaset i högsta hugg med O.C rullandes framför ögonen på laptopen. Japp, det blir en härlig kväll. Fast nu la O.C av så jag antar att jag får knäppa på någon bra film istället. Nu ska jag ner och konversera med morsan och ta någonting att äta. Hungriiiig!

Inga kommentarer: