tisdag 26 januari 2010

Green curry.

Ikväll så blir det finmat här i huset. Jag och mamma ska äta äggnudlar med kyckling och grön curry. Det är så himla gott och nu kurrar min mage riktigt mycket. Efter maten så ska jag fortsätta att se på O.C och sedan ikväll så är det tänkt att Dennis ska komma och sova här med mig. Imorgon så åker vi till Eskilstuna tillsammans och det ska bli mysigt. På torsdag så kommer ett par vänner till honom och sover över. Det blir lite kalasande och sådant. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Det var längesedan jag hade riktigt kul tillsammans med en massa folk så det ska bli roligt. Jag kommer vara den enda tjejen. Som vanligt. Fast jag trivs nog med rollen som den enda tjejen. Jag känner mig lite extra speciell. Eller så inbillar jag mig bara saker som vanligt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för maten, det var jättegott!!!!