söndag 24 januari 2010

Trista jag.


Pratade nyss med Jossie på msn. Jag saknar verkligen henne och det är synd att vi inte ses alltför ofta. Men det ska vi ändra på framöver! Hon har mycket med skola och sådant nu och det är bra att hon anstränger sig till skillnad från vissa andra, haha. Äsch jag får ta mig i kragen senare i livet. Nu vill jag bara leva lite och umgås med alla som jag älskar! Sitter och käkar ett smaskigt äpple och funderar på om jag kanske skulle hoppa i säng. Imorgon så ska jag nog träffa pojkvännen ett tag och sedan göra lite smycken. Satt och pillade med en tröja förut som jag köpte på mellandagsrean och satte några nitar på den. Det blev schysst! Jag tycker om mycket att pilla och skapa saker. That's what I do.

Arvid kommer hem imorgon och det ska bli så roligt att träffa honom! Vi har bestämt träff på fredag och jag längtar verkligen efter att få träffa min bästa killkompis. Han åkte i början av december men nu så ska han äntligen åka hem. Det blir tråkigt för honom att komma hem till det kalla Sverige när han har slappat i Australien, där det är sommar, i över en månad. Dessutom så fick han träffa Tash och jag är riktigt avis.. Men livet är som det är. Nu ska jag se klart ett avsnitt av O.C och sedan ska jag sova. Eller ja, iallafall försöka.

Inga kommentarer: