fredag 1 januari 2010

Ge mig sommar!

Sitter just nu och lyssnar på Pink. Gjorde lite kvällsmat förut och jag fick inte i mig speciellt mycket. Jag åt två munkar ett tag innan jag åt och det var väl kanske inte så smart. Jag lagade pasta med majstomatsås till och det var smaskens. Morsan sitter på nedervåningen och äter det just nu. Sen får vi se om det blev godkänt eller inte. Jag sitter här och luktar väldigt illa! Usch. Jag har varit så himla nervös idag och när jag blir nervös så svettas jag. Jobbigt värre. Dennis skulle ha kommit hem tidigare idag men så blev det såklart inte. Det är alltid tråkigt att bli besviken och jag hatar det mer än någonting annat på denna jord. Men det är smällar som man får ta ibland men det gör det inte mindre roligt. Jag är den personen som blir riktigt besviken om något planerat inte blir av. Speciellt när det kommer till min pojkvän som är en hejare på att få planer att gå ner i rännan. Det är jag som får uppehålla allt om det är något som ska hända och det känns inte bra. Men det är väl ingen idé att klaga.

Nu när jag är helt ensam så har jag inga roliga planer. Det var tänkt att vi bara skulle ligga hemma med en fet påse godis och se på film men det får bli av imorgon istället. Istället så ska jag bara sitta hemma, lyssna på musik och kanske spela lite The sims om jag får lust. Annars så har jag några filmer på Xboxen som jag inte har sett ännu. Även några spel som jag inte har hunnit utforskat! Det finns en del som jag kan göra men då ska jag bara få tummen ur arslet och sätta igång också. Jag ska läsa en liten stund nu iallafall.

Inga kommentarer: