tisdag 12 januari 2010

Photo.


Sminkade mig lite halvfult, tog några kort och slängde in det hela på datorn. Sedan snyggade jag till bilden lite och jag blev nöjd. Mucho nöjd faktiskt! Jag lyssnar fortfarande på Kings of leon och funderar på om jag ska ta något att äta. Jag är grymt godissugen men jag har bara en ölkorv med vitlökssmak. Jag ska iallafall fördriva resten av kvällen/natten med msn, The sims och någon underhållande film. Imorgon så ska jag gå upp hyfsat och göra mig iordning. Jag ska möta upp Jennifer nere vid resecentrum och sedan följa henne till Inferno. Hon ska fotografera grabbarna som är i studion just nu. Det ska bli kul att se resultatet sen när det är klappat och klart.

Jag har egentligen inte ett enda skit att göra just nu men jag försöker hitta på något så gott som jag bara kan! Jag kanske borde leta på någon bra film och bänka mig framför tvn. Det låter ganska lockande just nu. Åh, vilken jävla beslutsångest jag har över något så jävla simpelt! Irriterande.. Typiskt mig med andra ord. Godnatt!

Inga kommentarer: