fredag 8 januari 2010

Uttråkad på en fredagskväll.

Klockan är snart tolv på natten. Jag ska upp tidigt imorgonbitti och göra mig iordning och sedan åka till Marieberg och vidare till mormor och morfar. Det var väldigt längesedan vi var där och det ska bli kul att träffa dem igen såklart! Efter besöket i Närke så åker jag förmodligen hem till Dennis och spenderar natten där. Sedan på söndag så åker vi nog till Eskilstuna om jag orkar följa med. Pojkvännen har informerat mig om att det är mycket städning och disk i lägenheten nu så jag känner mig inte sugen på att åka dit. Jag vet vem som kommer få städa upp all skit.. Men den här gången så får han sköta allt sådant själv! Det är ju trots allt hans lägenhet.

Det fick bli ett halvkort inlägg. Jag måste tvätta ansiktet, plocka bort all skit från sängen och sedan koppla av en liten stund. Försöka få lite sömn. Jag har somnat väldigt sent de tidigare nätterna och imorgon så får jag ingen sovmorgon heller. Så det gäller att ta de få timmarna med sömn som man får..

Inga kommentarer: