söndag 31 januari 2010

Söndag eftermiddag.

Jag är nog världens mest sorgligaste person. I snart en månad så har jag haft ett ganska fult sår i ansiktet som äntligen håller på att läka. Så jag brukar sova med plåster om nätterna så att jag inte ska riva upp såret i sömnen. Jag sov med plåster inatt så när jag drog av det imorse så råkade jag få med mig lite hud på plåstret. Det gör ont och nu har jag en fin sår-rand precis under ögat. Det svider och ser extremt fult ut. Det är min vanliga tur antar jag. När något försvinner så kommer det alltid något nytt som är fult. Hemskt! Nu är det dessutom svullet och jäkligt..

Min söndag kommer bestå av O.C och andra roligheter. Ska bara ligga i sängen och se på tv och dega hela dagen. Jag till och med kanske får ett samtal från min pojkvän också. Han är på en fotografering tillsammans med sitt band just nu i Stockholm. Det är så kul för honom med allt det där. Ikväll så ska de till ett ställe och mingla med andra band och skapa lite kontakter. Imorgon så kommer han hem igen och det ska bli skönt att få slå armarna om honom. Imorgon så ska jag gå upp tidigt och åka till banken med morsan. Efter det så blir det nog lite lätt shopping. Jag ska nog köpa en ny mascara eftersom att min har torkat ihop totalt.

Slog på Twilight för en liten stund sedan och nu ska jag fortsätta se på den. Bloggar senare.

Inga kommentarer: