måndag 25 januari 2010

Snark..

Vaknar upp. Ligger kvari sängen och drar mig i en halvtimma. Går upp ur sängen och knäpper på datorn. Klär på mig. Går ner och tar mig ett glas Oboy. Sätter plåster på mitt sår i ansiktet. Går upp som en zombie för trappen. Sätter mig vid datorn. Jävlar, hela min morgon har ju varit så extreeeemt produktiv! Nä skämt åsido. Jag har blivit alldeles för seg på sista tiden. Igår kväll så bestämde jag att jag skulle träna så fort jag vaknade men så blev det inte riktigt. Jag orkar inte! Känner mig som en tant på 90 bast som ska försöka gå utan sin rullator. Jag känner mig inte riktigt pigg. Men jag kan ju skylla på att det är vintertid och det är mörkt hela tiden. Efter fyra så är det ju becksvart så då är det inte direkt kul att dra ut och springa. Nä fyfan.

Funderar skarpt på att lägga mig i sängen igen utan att somna. Läsa, kanske.

Inga kommentarer: