måndag 11 januari 2010

Sjuk.


Sjukdom på G? Det verkar som det.. Både jag och pojkvännen mår dåligt och han är sängliggandes medans jag åtminstone kan sitta upp. Jag har nyss fått i mig lite köttfärssås som jag lagat till mig och grabben. Han kämpar med att få i sig det just nu. Gick ner och handlade förut och hittade ett par gråa stentvättade leggings. Skönt med lite variation. Jag har haft mina spandexleggings sedan i somras och nu börjar de se ganska fula ut. De kostade 149 kr på H&M och de satt som en smäck på mig. Nu längtar jag tills våren och sommaren då man kan ha byxor på sig utan att ha fyrtio par långkalsonger under. Just nu har jag två par långkallingar och det är svinkallt i lägenheten så jag fryser iallafall. Det verkar inte spela någon roll hur mycket kläder jag har på mig. Det är ändå väldigt kallt! Ska nog snart gå och ta en varm och skön dusch. Det skulle nog göra susen! Nu ska jag göra min pojkvän sällskap i soffan. Ciao!

Inga kommentarer: