lördag 2 januari 2010

Seg jävla dag.

Min dag har varit sisådär änsålänge. Åkte och skulle köpa ett par varma skor men jag hittade inga på Skokanonen. Så vi åkte ner till Åkes skor och där hittade jag ett par som var så otroligt varma och sköna men de kostade 599 kr och det var lite för dyrt för min smak. När vi kom hem så kom morsan upp och sa att på måndag åker vi och köper de där skorna. Jag bockar och bugar! Det ska bli skönt att slippa springa runt med Converse och tunna high tops. Det har inte varit en riktig vinter på länge så det har inte behövts några varma skor. Men nu när det är flera minusgrader så behövs det något varmt om tossingarna. Dennis kommer hit sen och jag ska äta pizza. Det är det enda jag vet som kommer hända ikväll. Hoppas på att det blir en bra kväll trots omständigheterna..

Jag ska plocka bort all skit jag har på mitt rum nu. Det ser ut som ett smärre bomdnedslag och så vill jag inte ha det. Sen ska jag sätta mig och läsa en stund och försöka varva ner och inte tänka igenom allt så mycket. Jag ska bara tänka på mig själv och ingen annan för en liten stund. Jag ska bry mig om mig själv!

Inga kommentarer: