söndag 3 januari 2010

Bio kanske?


Sitter hemma helt ensam nu. D gick och mötte sina vänner för rep vilket lär ta hela dagen så jag har mycket tid på mig att göra sådant som jag själv vill göra. Jag ska passa på att spela lite Sims och sedan träna på crosstrainern. Jag känner mig så jäkla stel så jag tänkte att jag skulle träna lite och bli lite mjukare i kroppen. Det skulle nog göra mig förbannat gott. Jag lyssnar på Muse - Undisclosed desires just nu och funderar på om jag ska bädda sängen och snygga till lite på mitt rum! Det känns som att jag gör det varje dag numera men blir det skitigt så behövs det. Det blir kul sen när jag skaffar egen lägenhet. Då lär jag springa runt och städa hela dagarna. Det som är det sjuka är att jag faktiskt tycker att det är roligt att städa. Jag vet, det är något fel på mig.

Ikväll så kanske det blir bio tillsammans med pojkvännen och hans vänner. Jag har ingen aning om vad vi ska se men pojkvännens polare kände sig sugen på bio så det är väl bara man hänger med i värsta fall. Jag vill fortfarande se Avatar eftersom att vi aldrig gick på den. Men det kostar 130 kr bara för att det är 3D och jag tror nog att jag är lite för snål för att spendera så mycket pengar på att gå på bio. Vi får helt enkelt se hur det blir. Det vore inte fel med bio en söndagskväll när man oftast brukar ligga hemma och löka med chips och två liter cola. Det skadar aldrig att variera sig lite.

Inga kommentarer: