torsdag 14 januari 2010

Pruttkväll.



Nu är jag ensam och det är lite trist. Dennis sov här inatt och så fort han gick så kom Josefin vilket var väldigt lägligt! Så nu är det första gången på ett dygn som jag är ensam men jag tycker om att ha sällskap. Det är ju för underbart! Dagen har bestått av i stort sätt ingenting. Vi satt och snokade runt på internet och sådana saker. Jag rensade ur hela min garderob och la alla grejer inne på min storasysters rum. Hon flyttar på lördag så jag kan gott och väl lägga mina vår/sommarkläder där tills vidare. Nu ska jag ha lite egen tid och spel Sims och nöta en massa serier på Watchxonline. Jag har absolut inget planerat ikväll och det är såååå skönt! Jag älskar att ha tid då jag själv kan bestämma vad jag ska göra. Jag ska iallafall ta en lång och varm dusch sen. Det är behövligt. Jag har inte duschat på flera dagar så det är fan dags nu.

Inga kommentarer: