tisdag 26 januari 2010

Smyckestillverkning.

Nytillverkning. Var ett himla tag sedan jag pillade med smycken sist.

Sitter just nu och väntar på om jag får något svar från min käre pojkvän angående om han kan komma hit eller inte. Så under tiden så lyssnar jag på Kings of Leon och drömmer mig bort till en varmare ort med en massa drinkar, glass och sightseeing. Jag har aldrig varit på ett sådant ställe så det skulle vara helt nytt för mig. Det tråkiga med mitt liv är att jag aldrig har befunnit mig utanför Sveriges gränser. Jag blir alltid så svartsjuk på de som åker till Thailand, Turkiet och Grekland. Det finns ju så mycket att se utanför våra gränser. Någon dag så ska jag bli rik och bjuda alla vänner och familj på en lååång resa till en underbar semesterort. Man kan ju alltid drömma.

Inga kommentarer: