tisdag 5 januari 2010

Snark.

Jag är trött. Lite sliten sådär. Sov så förbannat illa inatt då jag låg och kallsvettades hela natten. Jag hade lika gärna kunnat dött. Jag får ta igen all sömn inatt istället. Kom hem från Högsjö för ett litet tag sedan. Åkte med grabbarna ner till stan och därefter fick lilla mamma hämta upp mig. Jag var inte sugen på att gå i alla dessa minusgrader. Imorgon så är det skoshopping som gäller i antingen Eskilstuna eller på Marieberg. Vart det bär av får vi se imorgon. Efter min skoshopping så ska jag umgås med världens bästa pojkvän. Det blev inget vidare avsked när jag hoppade ut ur bilen nere på stan. Jag tror knappt att han märkte att jag hoppade ur. Jag försökte säga hejdå men musiken var på hög nivå så det vara bara att hoppa ur. Synd att jag inte får umgås med honom ikväll! Det suger alltid att sova ensam efter att ha sovit med sällskap de senaste nätterna. Det suger alltid att inte ha honom i närheten.

Nu ska jag läsa, sedan fixa något och äta och sedan spela lite Sims. Hungriiiig. Later!

Inga kommentarer: