lördag 30 januari 2010

Lördag förmiddag.

Foundation från H&M 135 kr Ansiktsmask från Lindex 14.50 kr styck

Sitter och filosoferar just nu. Kom precis hem från en runda på stan tillsammans med storasyster och morsan. Storasyster hittade ett par jeans och en skitsnygg tröja med axelvaddar och nitar. En sådan ska jag köpa på måndag! Så himla snygg. På måndag så får jag ut mina 10.000 kr från banken. Det ska bli skönt att slippa gå och vara helt fattig. Nu behöver jag inte luta mig på mina föräldrar helt och hållet. Lättnad kallas det visst. Klockan 18.00 ikväll så ska vi befinna oss i Asker. Innan dess så ska jag ta en lång och skön dusch och lägga ansiktsmask. Bara ta hand om mig själv vilket är välbehövligt. Sedan så ska jag hoppa i några bekväma kläder tills vi ska åka. Jag har inte varit i Asker sedan julafton så det ska bli underbart kul att träffa dem igen!

Nu är det dags att sätta på ett avsnitt av OC och dricka lite cola. Puss!

Inga kommentarer: