fredag 29 januari 2010

Newly-made necklace.

Gjorde ett halsband tidigare ikväll och det blev hyfsat bra. Jag är ganska nöjd. Det är inte det bästa jag har gjort men det duger.

Klockan är halv elva på kvällen och jag kikar på I love you, man. Det är en riktigt underhållande film och jag älskar killen som är med i How I met your mother och spelar Marshall. Han är ju fullkomligt underbar. Jag älskar honom i How I met your mother och jag älskar honom mins lika mycket i I love you, man! Hur som helst så sitter jag här ensam med några ljus tända som doftar röda bär. Jag älskar doftljus! Inget sätter igång sådan fin stämning som några doftljus gör. Jag önskar att jag kunde ha pojkvännen här hos mig men han är i Stockholm hos sin mormor och morfar tillsammans med sin familj. På söndag så ska han och hans band fotograferas och sedan mingla med andra band från olika håll. Det är riktigt coolt att de har kommit så långt som de har gjort. Jag är riktigt stolt över min pojkvän! Först kände jag mig tveksam och förvirrad till deras framgång men nu har jag vant mig vid tanken att min grabb snart är rockstjärna. Jag är stolt som en tupp!

Imorgon så åker jag till Asker tillsammans med familjen. Jag saknar lilla Pebbis! Jag har inte träffat Cia, Andreas och Ebba sedan julafton så det ska bli riktigt kul att träffa dom igen. Jag får ett sådant otroligt lyckorus i hela kroppen när jag får träffa lilla Ebba. Det är helt sjukt vad hon gör mitt liv ljusare och vackrare. Tänk vad ett litet barn kan göra.

Inga kommentarer: