lördag 2 januari 2010

Hemmakväll.


Klockan är snart tolv på natten och mina ögonlock börjar hänga och jag känner mig riktigt trött. Pojkvännen är här och ligger och ser på film. Jag sitter här och försöker hålla mig vaken. Lägger jag mig i sängen så somnar jag direkt och jag vill vara vaken ett tag till och få så mycket tid som möjligt med min underbara pojkvän. Jag gick och mötte honom vid klockan sex ikväll och vi gick och köpte lite godis. Sedan kom pappa och hämtade oss och vi köpte pizza. Jag åt kebabtallrik och det är otroligt gott. Det var längesedan jag åt det och jag njöt i fulla drag. Jag kommer dock inte må så bra imorgon när maten har smält. Nä hujedamig! Jag har inga planer för morgondagen ännu. Pojkvännen kanske sover här imorgon igen och det hoppas jag på. Det är skönt att umgås med honom igen.

Nu ska jag gå och ta bort sminket och smörja in ansiktet. Annars blir jag lika torr som sanden i Saharaöknen. Godnatt.

Inga kommentarer: