tisdag 12 januari 2010

Drömmar.

Sitter och njuter med en burkcola och Kings of leon. Jag måste nog säga att Kings of leon toppar förstaplatsen tillsammans med Paramore när det gäller mina favoritband. Det är något med de två banden som förtrollar mig totalt! Jag älskar att lyssna på musik och känna mig in i rösterna, gitarrkompet, ett piano som ljuder lite dovt i bakgrunden. Jag älskar musik och det kommer jag göra ända in i döden. Åkte hem från Eskilstuna tidigare idag. Så fort jag kom hem så satte jag mig och spelade lite The sims. Det gick som smort men mina favoritkaraktärer börjar få några år om nacken och snart är de åldringar och till slut så dör de ju.. Lite sorgligt faktiskt. Men nu tog jag en paus i mitt spelande och kikar runt på internet istället. Hittar egentligen inget intressant men jag måste fördriva tiden med något.

Egentligen så vet jag inte varför jag bloggar numera. Det vore ju sjukt fränt att få blogga och tjäna pengar på det men jag vet att det inte kommer hända. Jag har ingen vidare nish och ingenting som skulle utmärka mig som bloggare. Det är lite tråkigt men det är alltid tufft att drömma. I mina drömmar så är allt som jag vill ha det. Jag bor i en egen lägenhet som har en ny och moderiktig inredning. Jag bor tillsammans med pojkvännen och vi är båda framgångsrika musiker. Som sagt, jag kan ju drömma.

Inga kommentarer: