lördag 16 januari 2010

Otrolig musiker!


Sitter just nu och lyssnar på den här karln vid namn Ray LaMontagne. Hans röst är alldeles förtrollande och jag kan inte sluta lyssna på hans vackra stämma. Fyfan, vore jag snubbe så skulle jag kunna döda för att få ha en sådan röst. Raspig men samtidigt så jävla rätt i ton och ren! Herregud, det finns inte ord för hur jäva bra han faktiskt är. Sedan att han ser helt otroligt ball ut i skägget är ju bara ett plus. Snart så kommer moder och fader hem med pizza. Det blir slöhäng hemma hela kvällen och jag längtar tills jag får somna! Jag skulle ha åkt till Josefin i Baggetorp men det blir inte av just ikväll. Jag vaknade åtta imorse och har varit i full gång sedan dess. Så det ska bli alldeles underbart att få somna tidigt ikväll. Nu hoppas jag verkligen att mamma och pappa kommer hem snart. Jag vill ha pizza så att jag kan äta. Sedan ringa pojkvännen och säga åt honom att komma hit bums och sova med mig. Det blir ingen sen kväll känner jag. Jag är alldeles för utmattad!

Nu är det cirka fyra och en halv månad kvar tills jag fyller arton och det kommer bli legendariskt. Jag ska ha så jävla kul när jag slår klackarna i taket på krogen och grabbar tag i micken och sjunger mig hes på kareoke. Jävlar, vad det kommer bli roligt. Det kliar i fingrarna på mig. Jag vill ha den 21 maj nu med en gång!

Inga kommentarer: