fredag 15 januari 2010

Fredag den femtonde.

Klockan är snart två och jag ska snart åka och handla tillsammans med min syster och min mamma. Det blir sista gången som vi tre handlar tillsammans på väldigt länge. Storasyster ska nämligen flytta till Linköping imorgon och jag kommer sakna henne. Henne har jag haft i närheten sedan jag föddes. Hon har alltid funnits där för mig men helt plötsligt så ska hon befinna sig en massa mil bort och det suger verkligen. Jag önskar att hon kunde stanna men hon har ju jobb där och hon ska leva tillsammans med sin pojkvän och jag önskar henne allt gott. Hellre att hon lever ett bra liv i en annan stad än att hon fastnar i Katrineholm. Det ska bli kul för henne att få upptäcka andra städer. Det hoppas jag att jag också kommer få göra i framtiden.

Nu ska vi väl åka och sedan när jag kommer hem så blir det Sims som vanligt. Det riktigt kliar i fingrarna på mig nu, det är ju så himla roligt! Det blir mer uppdatering sen när jag får något mer att skriva om. Hej sålänge!

Inga kommentarer: