måndag 1 februari 2010

Väntar desperat och otåligt på att någonting ska hända. Ska jag kanske sätta mig och läsa? Sätta på en film bara för tidsfördrivets skull? Jag har ingen jävla aning om hur min dag blir. Jag sitter här iordninggjord i hopp om att jag kanske får något kul att göra. Men det är tveksamt. Pojkvännen är nu i Vingåker och sket totalt i att hoppa av i Katrineholm och träffa mig. Synd, faktiskt. Han ska väl repa med sitt band ikväll och jag hamnar lite i skymundan. Det finns väl inget annat att göra än att gilla läget. Han bad mig att följa med och sova i Högsjö men jag sover så förbaskat jävla dåligt där. Det springs i trappor osv hela tiden och det är ett väldigt lyhört hus så vill jag umgås med Dennis så måste jag offra en natt med god sömn som jag istället kan få när jag är hemma. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag kan inte alltid ge med mig på hans önskemål och han kan inte alltid ge med sig på mina, tyvärr.

Nu har jag bestämt mig för att sätta mig och läsa en stund iallafall. Det finns ju inget annat att göra så..

Inga kommentarer: