måndag 8 februari 2010

Sämsta måndagen på länge.

Jag gjorde ett halsband tidigare idag som ursprungligen var ett örhänge men jag tyckte att det passade betydligt bättre som ett halsband. Mockaband fick agera kedja och jag tyckte att det vart väldigt fint och enkelt. Nu ikväll så ska jag åka till pojkvännen i Högsjö eftersom att det är bajs att vara hemma nu när det bara blir bråk. Och jag orkar verkligen inte sitta och ta emot skit och en massa skrik. Då befinner jag mig hellre hemma hos min älskling. Då blir det väl en mysig film eller bara prat. Jag behöver prata. Jag mår bra av att prata och spekulera. Jag mår bra av att planera för framtiden och hålla mig positiv. Det är inte det lättaste men det hjälper i fall som dessa. Det ska bli skönt att få komma bort lite och inte tänka på allt som tynger ner mig. Dennis har en förmåga att sprida ett lugn och få mig glad nästan vid varje tillfälle som jag mår dåligt. Jag är glad att han finns och han är min ledstjärna. Mitt hjärta.

Inga kommentarer: