lördag 6 februari 2010

Beslutsångest.


Klockan är halv tre på eftermiddagen och jag har precis donat lite i mitt rum. Jag och morsan åkte till Jysk tidigare idag eftersom att jag skulle leta efter en klädställning men de hade inga i lager och ville man ha en så var man tvungen att beställa. Jag struntade i det och hittade lite annat fint istället. Jag köpte en stor och mysig filt för hundralappen och ett par gardiner som också gick på en hundralapp. Jag är nöjd med dagens inköp och de gjorde mitt rum himla mycket mysigare! Nu vill jag att det ska bli kväll så att jag får ett mysigt mörker och så att jag kan tända ljus och gosa in mig i min nya pläd med en kopp te och lite O.C.

Jag kanske åker med pojkvännen och hans lillasyster till Eskilstuna ikväll. Isåfall så blir det lite filmmys och moffande av god mat. Jag har en aning beslutsångest och jag vet inte om jag ska hänga med eller inte. Det känns drygt att åka bort igen nu när jag kom hem till Katrineholm igår. Men vad fan, livet är kort. Nu ska jag dricka Coca cola och se på O.C. Tudeloo.

Inga kommentarer: